Stránky

neděle 7. května 2017

Rozhovor s Terkou-crazy about books

                               Rozhovor s Terkou-crazy about books


Ahojte! Dneska tady máme rozhovor s Terkou. Moc jsem se těšila na tento rozhovor ,protože rozhovory miluji! :D
Jdeme na to!

1. Kolik knih jsi přečetla celkem za prázdniny?(letní)
Vůbec nevím. V tu dobu jsem nepočítala přečtené knihy ani jsem si nikde nevedla záznam přečtených knih.

2. Četla jsi Rudá jako rubín?
Ano četla. Na mém blogu najdete i recenzi. Knížka se mi velmi líbila.

3. Jaká kniha se Ti líbila nejvíce v tomto roce?
Asi Winter, ale také Dvůr trnů a růží... je toho hodně. :)

4. Jací jsou tví oblíbení booktubeři?
Booktubery nesleduji, ale občas se kouknu na videa od Markéty z kanálu svět podle Marrille (snad jsem to napsala správně :D )

5. Čteš ráda ve škole, venku nebo doma?
Tak já čtu hlavně doma. Ve škole jsem se o to často pokoušela, hlavně o němčině nebo češtině, ale moc to nejde. 

6. Jaké máš nejradši roční období?
Asi jaro, ale musí být teplo. Ráda čtu venku, takže když je hezké počasí je ideální příležitost ke čtení :)

7. Co Tě dovedlo ke čtení a blogu?
Už od mala jsem měla ráda knížky. A ohledně blogu, ani nevím co mě k tomu přivedlo, ale ráda zkouším nové věci, tak proč si nezaložit blog, že? :D

8. Chtěla bys být spisovatelkou?
Asi ne. Myslím si, že by moje knihy nikdo nečetl :D

9. S jakým/jakou spisovatelem/spisovatelkou bys se chtěla setkat?
Dobrá otázka. Asi s Marissou Mayer. Ale vzhledem k mé angličtině by setkání nestálo za nic :D.

10. Jaká je Tvoje oblíbená barva?
Nemám oblíbenou barvu.

Děkujeme Terce za rozhovor. Mějte se krásně:) Ahoj!!! 
                                                                                                     Evka z books__girls

Žádné komentáře:

Okomentovat