Stránky

sobota 13. května 2017

Přečteno za duben/2017

                                 Přečteno za duben/2017


Ahojte! Dneska tady mám pro Vás článeček co jsme přečetly za měsíc duben, Tento článek jsem chtěla původně natočit. Nebyl bohužel čas a tak jsem to rači napsala :)


Jedyna(česky První)=Kiera Cass

Další pokračování trilogie Selekce. V tomto dílu America Singer se stane královnou. Sice to tak rychle vyklopím ,ale určitě si knihu přečtěte! Nejen První ale taky -1.Selekce
                                                                                                            2.Elita
Kniha se mi moc líbila:) Uvidím jestli napíšu recenzi na tuto knihu. Ale u mně zabodovala a proto doporučuji.
***** z 5

Četla: Evka

Następczyni(česky Dcera)=Kiera Cass

Eadlyn čeká Selekce. Myslí si že všechno bude stíhat. Mnoho lidí říká ,že tato kniha je taková oddechovka. Což je pravda. Doporučuji! Také uvidím jestli budu psát recenzi. Je to super kniha! Doporučuji:)

(Možná se ptáte proč polsky. V knihovně neměli česky-byla vypůjčená.)
***** z 5

Četla: Evka

Annie a Berlepsové=Vendula Borůvková
knihu jsem začala číst přes Velikonoce. Bohužel mně přestala bavit. Vypráví o holce která jede s maminkou do hor. S nimi jede taky Karel-nějaký chlap. Holčička ztratí v lese medailonek od táty a tak se vydá ho hledat.

** z 5
Četla:Evka

Růdá jako rubín (1.díl ze série "drahokamy")

Úžasná knižka o cestování časem. Gwendolyn a Giedon prožívají záludné cesty časem. Knížka byla nádherně napsanáa četla se jedním dechem.

***** z 5
Četla: Kamča

Modrá jako safír (2.díl že série " drahokamy")

Knížka začala přesně, kde skončila rudá jako rubín.V této knížce budete už víc chápat, proč na přebalu knížky je napsáno "láska nezná čas". Celkově se mi knížka moc líbila.

***** z 5
Četla: Kamča
 Na začátku měsíce jsem se ještě trápila s Nikolinou cestou, ale nic moc.

   Přejeme vám hezký den :)
                                                                                  Kamča a Evka z books__girls.







Žádné komentáře:

Okomentovat