Stránky

pondělí 1. května 2017

Rozhovor s Nikčou -můj život knihomolky

                                                Rozhovor s Nikčou -můj život knihomolky


Ahoj! Rozhodla jsem se udělat rozhovor Niki. Můžete ji znát z instagramu či blogu:)
Tak jdeme na to!

1. Jaká je Tvoje oblíbená kniha?
    Asi jako každý knihomol, jen jednu oblíbenou knihu nemám :D Mezi mé nejoblíbenější knihy patří například Volání netvora, Illuminae a nebo Dvůr trnů a růží.

2. Psala jsi někdy knihu?
    Ano, jednou jsem to zkoušela. Bylo mi v tu dobu asi deset a psala jsem pohádky. Všechno ručně do sešitu. Doteď se nad tím usmívám, protože to byla opravdu katastrofa. :D

3. Jakou knihu bys si vzala na cestu kolem světa?
    Na cestu kolem světa bych si vzala rozhodně Travel bibli a potom nějakou hodně tlustou knihu, aby mi dlouho vydržela. No a samozřejmě by mi nechyběl zápisníček na všechny zážitky!

4. Co děláš ve volném čase kromě čtení?
    Ve volném čase píšu blog, hraju na kytaru, nebo jsem někde venku s kamarády.

5. Jaký je Tvůj oblíbený předmět ve škole?
    Ve škole mám nejradši češtinu a literaturu a potom angličtinu.

6. Jaký je Tvůj oblíbená/ý  spisovatel/spisovatelka?
    Opět jich tu mám víc, ale mezi mé nejoblíbenější patří Patrick Ness, Kerstin Gier a Kiera Cass.

7. Četla jsi Selekci?
    Ano, četla.
8. Kolik máš přibližně knih?
    Uff, to abych je šla spočítat :D Asi něco kolem 200 kousků.

9.Chodíš do knihovny?
   Do knihovny chodím. Jen je to občas problém, když jdu "pro jednu" a nakonec jich domů táhnu deset...

10. Kde si nejraději čteš?
      Snažím se číst kdykoliv a kdekoliv to jde, ale nejradši čtu asi doma v posteli a když je hezky tak venku :)

Moc děkujeme za rozhovor s Niki. Mějte se krásně a příště ahoj!!!
                                                                                                             Evka z books__girls

4 komentáře:

  1. Ahoj, dívala jsem se na vaše příspěvky a chci se vás zeptat, zda nechcete spřátelit váš blog a mým :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj holky. Strašně se mi líbí tento nový vzhled vaší stránky. Lepšíte se a lepšíte což je super!
    Jinak moc pěkný článek! Těším se na další rozhovory. :)
    www.susanboooklover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Děkujeme :) Kdyby nebylo dreamy__in__books tak by to tady takové nebylo. A rozhovor přibude tady ,dnes nebo zítra. Každopádně kdy vyjde,dáme na insta-stories. Ahojky:)

      Vymazat