Stránky

neděle 28. května 2017

Rozhovor s Dančou


Ahoj!!!        Dnes tady máme další rozhovor z rubriky ,, OD NÁS PRO VÁS´´. Tentokrát s danielas.books.
Jdeme na to!

1. Co Tě dovedlo založit ,,booktagram´´?
Koukala jsem často na knižní komunitu na youtube,a když jsem zjistila, že je knižní komunita i na instagramu, tak jsem se rozhodla, že si založím účet na IG i já. A jsem za to ráda! Poznala jsem spoustu kamarádů a dostala super tipy na knížky.

2. Na Instagramu jsem si všimla, že máš celkem velkou knihovničku. Kterých 5 knih máš ze své knihovny nejradši?
Nejradši mám : Odvrácená tvář lásky - Coleen Hoover
                          Poslední píseň - Nicholas Sparks ( Pokud chcete brečet u knížky, tak vám slibuju, že budete brečet u Poslední písně)
                          Dvůr mlhy a hněvu - Sarah J. Maas, Dárce - Lois Lowryová a
                          Selekce - Kiera Cass. Selekce není zrovna nejlepší dílo, ale dala jsem ji sem, protože v tu dobu jsem začala být knihomolem a Selekce mi k tomu dopomohla :).

3. Jaký je Tvůj oblíbený koníček kromě čtení?
Místo čtení to bude určitě tancování. Tančím už 11 let, takže je to součást mého života.

4. Jak bys se chtěla jmenovat?
Líbí se mi mé jméno, ale když jsem byla malá, tak jsem se chtěla jmenovat Alex ( Kouzelníci z Waverly :D)

5. Jaká kniha Tě navnadila ke čtení? (intenzivnímu čtení:-))
Již zmiňovaná Selekce. Začala jsem aktivně číst ve čtrnácti, takže to budou už čtyři roky.

6. Jaký je Tvůj oblíbený booktuber?
Z ČR to bude Molly v knize a ze zahraničí abookutopia :).

7. Kolik knížek máš přibližně ve své knihovničce?
Tuším, že 156 knížek. Nedávno jsem to počítala.

8. Jaké internetové knihkupectví používáš nejčastěji?
Nakupovala jsem pouze na megaknihy.cz a jsem spokojená. Nejspíše tam v červnu zase něco objednám :).

9. Jaký je Tvůj největší knihomolský sen?
No.. Mám více snů. První je mít obrovskou knihovnu. Druhý je napsat knihu. A nakonec chci jednou na vlastní oči vidět, jak to funguje v nakladatelství.

10. Míváš čtecí krizi?
Jednou za půl roku se objeví, minulá krize byla ale krátká. Necelý týden. :)

Otázka kterou nám zadala Danča-
Kam chcete s blogem dosáhnout?
Nemáme nějaké sny o blogování, ale takový menší sen který se týká nejen blogu, je setkat se z různými knihomoly. (byly bychom taky rady ,kdyby jsme na blogu měly více odběratelů)

Jako dalšího knihomola jsme vylosovaly: holkazmravy
Pokud bude chtít udělat rozhovor ,dáme vědět na instagramu:)

Danču můžete najít na instagramu: danielas.books
                                         či blogu: danielasbooks.blogspot.com

Mějte se krásně!!!      Evka


Žádné komentáře:

Okomentovat