Stránky

sobota 27. května 2017

Recenze - Zelená jako smaragd

                     Recenze - Zelená jako smaragd

Autor: Kerstin Gierová
Nakladatelství: COO BOO
Vydání: 1. vydání
Stran: 408
Přeložila: Z Německého originálu Smaragdgrun přeložila Tereza Pecková
ISBN: 978-80-7447-258-9

Anotace:  Gwendolyn má zlomené srdce. Zdá se, že Gideonovo vyznání lásky bylo pouhou fraškou, aby šel na ruku jejich úhlavnímu nepříteli, hrozivému hraběti Saint Germainovi. Ale pak se stane něco naprosto nepochopitelného a Gwendolynin svět je vzhůru nohama. Ji i Gideona čeká dech beroucí úprk do minulosti, a taky menuety, paruky, kordy a divoké pronásledování a nad tím vším se vznáší otázka, zda se dá stav pokojové fontány vůbec léčit… (pozn. Xemerius se velmi obává, že nikoli.)

Kruh se pomalu uzavírá a nitky osudu se sbíhají, bude láska stačit k překonání všech nástrah a odvrácení katastrofy?

Na tuto knížku jsem byla natěšena a zároveň smutná, protože tento díl je závěrečný díl této úžasné série. Závěrečný díl se stal taky mou nejvícestránkovou knížkou, kterou jsem přečetla. I když se někomu může zdát, že 408 stran je dost, tak já to mám tak, že knížka, která má větší počet stran a líbí se mi, tak to mám jako bych přečetla půlku knížky, protože se mi čte jako po másle. Tato knížka v sobě skrývá spousta tajemství a nečekaných událostí. V minulém díle určitě víte, že vztahy mezi Gwendolyn a Gideonem byly zrádné...v teto knížce se dozvíte vysvětlení. Naštvalo mě chování Saint Germana.

V teto knížce najde Gwen tajemný kufr, který bude pro ní hodně zajímavý a potřebný.


Celkově knížka se mi velice líbila, akorát ten konec... Nevím, jestli to tak připadalo jenom mě, ale ten konec byl strašně urychlený. Připadalo mi to jakoby autorka spěchala na vlak, nebo fakt nevím.:(  Jinak se mi knížka moc líbila, hlavně jsem se dozvěděla spoustu nových informací co v předchozím díle nebyly.

A proto bych dala 9/10 hvězdiček.

Děkuji, že jste si přečetli tuto recenzi a přeju vám hezký zbytek dne. :)
     
                                     Tento článek napsala Kamča z book__girls


                         

3 komentáře:

  1. Kamci, pridavam si Vas blog do svych :) krasne napsana recenze. Obdivuju ze si ji precetla tak rychle ;D ja bych potrebovala dva tydny. :) jsem zvedava jak se ti bude libit dalsi knizka co zacnes cist. A co to bude?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě čtu Divoké kočky. A děkuji za hezký komentář! 😃

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat