Stránky

neděle 21. května 2017

Od nás pro vás-rozhovor s Majdou

                                                     Od nás pro vás-rozhovor s Majdou

Dnes tady máme poprvé náš menší projekt:) Jako první jsme vylosovali majdinsvet- Majdu.
Pokud o tomto ,,projektu´´nevíte tak se podívejte na náš článek v rubrice ,,kniha s námi´´.
Jaké knižní série Majda přečetla, kolik knížek přečetla v roce 2017? a další... Dozvíte se dnes!!! :)

1. Jaké je Tvoje oblíbené roční období?
Hm... asi nemám žádné oblíbené... Snažím se prostě na všech obdobích, užívat pozitivu a nevnímat negativu... :)

2. Kde nejraději čteš?
Když je hezky tak na zahradě v takovém "houpacím pytli" Jinak ve svém pokoji ,na židli nebo v posteli.

3. Jakou knihu se chystáš číst?
Momentálně na mě čekají 2 z knihovny - Divoká píseň a Šepotání a 2 doma - The Elementals (AJ) a Harry Potter and the chamber of secrets (AJ), kterou budu číst nejdříve zatím netuším. :)

4. Jaké knižní série jsi přečetla?
Harry Potter, Hunger games, Labyrint a Selekci (ale jen první 3 knihy), to je asi všechno, v ostatních mi vždycky chybí přečíst minimálně 1 díl... :/ :)

5. Kolik knížek jsi přečetla v roce 2017?
24.

6. Máš nějaké zvíře?
Ano, dvouletou fenku chodského psa Meggy.

7. Jak jsi se dostala k blogování?
Vždycky se mi strašně líbily všemožné srazy youtuberů, to, jak se mají rádi... Dlouho jsem proto chtěla natáčet, ale nikdy jsem se k tomu nedostala. Pak jsem zjistila, že podobné vztahy jsou i mezi blogery, takže jsem si založila XY blogů na nejrůznější témata, ale nikdy to nemělo úspěch. Nakonec jsem se o tom loni v říjnu tak nějak zmínila mamce a ta mi řekla, ať to ještě zkusím, takže jsem tu! :)


8. Jaký je Tvůj oblíbený spisovatel/ka?
Jonas Jonasson! Je jich více, ale Jonasson je prostě srdcovka! <3

9. Chodíš raději do knihkupectví nebo knihovny?
Asi do knihovny, tam nemám tak špatný pocit, když odcházím s náručí knih... :D

10. Jaké je Tvoje oblíbené nakladatelství?
Asi CooBoo a Fragment. :)
                                                   

Otázka kterou nám zadala Majda-

VAŠE NEJOBLIBENĚJŠÍ KNÍŽKA?
Evka: Selekce. Je nejlepší:)
Kamča: Rudá jako rubín.
Majdin Instagram :)


Majdě moc děkujeme ,že si udělala čas.
Můžete ji podpořit na instagramu - majdinsvet
                                        či blogu -  www.majdinsvet.blogspot.cz
Jako další jsme vylosovaly: Danielu z danielasbooks. Rozhovor zveřejníme v neděli.
Mějte se krásně:)
Majdin blog!!!





1 komentář:

  1. Ahoj :) pěkný článek, já taky děkuju :) akorát bych chtěla upozornit, že na začátku máte chybu, já nemám s Můj menší svět nic společného :D :)

    OdpovědětVymazat