Recenze - Tíha vesmíru

Originální název: Holding Up the Universe
Nakladatelství: Yoli
Počet stran: 406
Vydání: 1. vydání
ISBN: 978-80-7549-264-7

O čem kniha vypráví?👇
Kniha vypráví o dvou středoškolácích, kteří mají něco společného a to populárnost. Libby je odvážná a sympatická, ale toho si většina lidí na škole nevšímá. Jediné čeho si všímají je její postava. Sice o něco zhubla, ale na událost, která se stala před dvěma lety, jen tak nezapomene. Před dvěmi lety byla její fotka zveřejněna snad ve všech novinách v USA s titulkem ,, nejtlustší teenagerka Ameriky". Velmi oblíbený na škole je Jack o kterým byste si mohli pomyslet, že má vše co chce, ale něco v sobě skrývá a to nemoc s názvem prosopagnosie, díky které není schopný rozeznávat lidské tváře. Co se stane, když se tito dva lidi potkají?

Obálka a celkové zpracování knihy 👇
Kniha mě nalákala hlavně svou elegantní a jednoduchou obálkou. Tato kniha je rozdělena kratičkými kapitolami v kterých se střídají hlavní hrdinové. V tomto případě Libby Stroutová a Jack Masselin. Díky těmto rozděleným kapitolám jsem mohla sledovat a poznat, co si myslí jeden o druhém. Což mě ve všech knihách, které mají takto rozdělené kapitoly, moc baví.

Něco málo o autorce 👇
Autorčina prvotina byla kniha Všechny malé zázraky, která sklidila obrovský úspěch. Sama jsem autorčinu prvotinu četla a moc se mi líbila. V roce 2015 byla autorčina prvotina nominována do Goodreads a nakonec získala hned 1. místo.
Autorka má také svůj web.

Závěrečné hodnocení 👇
Ani s touto knihou mě autorka nezklamala, zacož jsem moc ráda. Příjemným plusem byly pro mě krátké kapitoly a střídání hrdinů v kapitolách. Ani počet stran mě neodradil, protože když jsem knihu začala číst, tak už jsem se neodtrhla od čtení. Už z celé této recenze vám bylo zřejmé, že mi nezbývalo nic jiného, než dát plný počet hvězdiček a to 5/5 🌟 😊 💞

Děkuji za přečtení této recenze a přeji krásný zbytek dne.