Stránky

neděle 4. června 2017

Rozhovor s Mirkou

Ahoj!!! Dnes tady máme rozhovor s Mirkou. Jsem moc nadšená, jak s námi rychle jednala.
A ještě jedna věc- Já Evka se stěhuji na svůj Instagram - books.with.evka. Takže  rubrika ROZHOVORY - OD NÁS PRO VÁS bude na mém blogu ,na kterým budu pracovat:)
Jdeme na to!!!

1. Kolik máš doma záložek?
Záložky se mi válí všude možně, takže je nedokážu spočítat. Ale sem tam použiju jako záložku i kousek papíru, nebo co mám zrovna po ruce. Rozhodně bych nikdy neohýbala knize růžky. :) 

2. Kniha, kterou bys všem knihomolům doporučila?
Série Harryho Pottera! Nekoukejte na filmy a přečtěte si ty knihy, jsou dokonalé!

3. Jaké bylo Tvé vysněné povolání v dětství?
Herečka:)

4. Předmět který jsi na základní škole nesnášela?
MATIKU, fuuuuuj!



5. Jaká je Tvoje oblíbená barva?
Tyrkysová a sytě růžová.


6. Používala jsi někdy lepíky?

No jéje, já mám lepíky všude. :D 

7. Kde nejraději bys se podívala?
Do Skotska. Před pár lety jsem tam byla poprvé, zamilovala se do tamní přírody a teď se nemůžu dočkat, až tam v létě vyrazím znovu. 

8. Jaké je Tvoje oblíbené nakladatelství?
To záleží na tom, jakou knihu mám zrovna rozečtenou. :))

9. Čteš ráda v přírodě?
Dokonce moc ráda! A když nemám možnost číst si v přírodě, ráda se vyplesknu i na balkón mezi zeleninu a bylinky, kde si teď na jaře čtu nejčastěji. 

10. A na závěr co bys doporučila knihomolům?
Zůstaňte knihomoly i nadále a snažte se lásku ke knihám šířit dál. Protože kdo nikdy nečetl, jako by nežil! :) 

Otázka od Mirky:
Jaký je Váš největší knihomolský zážitek?
Žádný velký zážitek nemáme. Ale dobrodružství bylo pro nás, když jsme jely do knihovny ,která je ve městě(bydlíme na vesnici). Nebo když jsme chodily s knihami přes celou naší vesnici:D.

Děkujeme Mirce za rozhovor!
Můžete jí najít na:
Instagramu - Holkazmoravy
Blogu : holkazmoravy.cz
Facebooku : Holka z Moravy

Jako další do rozhovoru jsem vylosovala: Adrisboooks.
Pokud bude chtít, dám vědět na mém instagramu. Kdyby souhlasila, rozhovor bude na mém novém blogu.









Žádné komentáře:

Okomentovat