Stránky

sobota 8. dubna 2017

Recenze na Selekci!

Selekce

Tuto knížku jsem si půjčila v knihovně.Dlouho jsem o ní přemýšlela jestli ji,mám číst,nebo ne.Nakonec jsem se odhodlala a přečetla díky vám:)    A tady něco málo o knížečce!


Autor:Kiera Cass
Přeložila:Jana Montorio Doležalová
Vydalo:Nakladatelství CooBoo v roce 2014
Počet stran:287

Když přišel ten dopis do schránky,máma byla štěstím bez sebe.Když to ale dostala do rukou America nebala nadšená.V jejich království se dělili do 1-8 kast.America společně s rodinou byla pátá.Večer se tajně scházela s přítelem Aspenem ,který bál šestý což znamenalo kdyby se chtěli vzít bylo by to moc papírování.Aspen ji přemluvil aby šla do Selekce.Na další den šla s mamkou na úřad.Kde ji vyfotili a odevzdala přihlášku.Veřer byly zprávy.Za týden vyhlásili 35 dívek které postupují do Selekce.A mezi němi byla i America!Do paláce jela letadlem.Setkání s princem Maxonem bylo nečekané.Jak to bude dál?Zvykne si America?

KNIHA SE MI MOC LÍBILA.BYLO TO MOC HEZKÉ! DÁVÁM 99%.
URČITĚ MŮŽU DOPORUČIT:)
Kdo četl napište,jak se vám líbila.
                                                                                Hezký den!Eva

Žádné komentáře:

Okomentovat